تحلیل سئو

سئو سایت

تحلیل سئو

سئو سایت

5 نکته تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی از بهترین مکان ها برای ارتباط با مخاطبین هستند که اگر به صورت مداوم در این شبکه ها حضور داشته باشید، میتوانید روند رو به رشدی را در زمینه ای که در پیش گرفته اید را داشته باشید. نکات زیادی است که باید برای محتوانویسی در شبکه های اجتماعی رعایت کنیم، اما به 5 مورد آنها اشاره میکنیم:

1. با هدف، محتوا و مطلب خود را بگذارید. به مخاطبان خود ثابت کنید که مطالب خود را هدفمند به اشتراک می گذارید. داشتن هدف و جدیت برای کاربران و مخاطبان مهم ترین فاکتور جذب آنهاست، زیرا باید به شما اعتماد کنند. هدفمند بودن به مخاطبان شما ثابت میکند که همیشه اصول حرفه ای را رعایت میکنید.

2. به ارزش مطالب خود برای اشتراک گذاری توجه کنید. زیرا این امر باعث اشتراک گذاری مطالب شما و در نهایت به معرفی شما و صفحه شما می انجامد. بالارفتن ارزش مطالب صفحه شما به ارزش کل صفحه شما کمک میکند.

3. در به اشتراک گذاری مطالب خود از زمان بندی و ویرایش استفاده کنید. هنگامی که مقالاتی منتشر می کنید، مرتب آنها را مورد بازبینی و ویرایش قرار دهید. با مداومت به مخاطبان خود جدیت و با بازبینی مطالب خود را از ایراد مرتفع میکنید. همچنین با انتشار مطالب در زمان مناسب و دقیق همیشه خود و صفحه تان را به روز نگه می دارید.

4. همواره از تکرار فراری باشید. حتی اگر از یک کلمه کلیدی استفاده می کنید، سعی کنید از تکرار دوری کنید، بهتر است از ایده های جدید استفاده کنید. این کار خوانندگان را خسته میکند و باعث تحمیل مطالب به آنان میشود و در نهایت سبب فراری کردن آنان از صفحه شما می شود.

5. استفاده از تصاویر، اینفوگرافیک و نمودار با کیفیت بهتر در محتوای خود. این کار سبب جلب توجه مخاطبان شما می شود و آنان را همواره تشویق می کند تا شما را دنبال کنند. نه تنها تصاویر که عناصر گرافیکی متن و محتوای شما را برای مخاطب ساده و روان می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد