تحلیل سئو

سئو سایت

تحلیل سئو

سئو سایت

مقدمه‌ای به لینک‌سازی خارجی (1)

درکنار لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی است که در پست به آن اشاره کردیم. مبتدیان اغلب ر مورد اینکه بک لینک (لینک خارجی) چیست و اینکه چگونه بک لینک به سئو کمک می‌کند، سردرگم می‌شوند.

متخصصان سئو، بک لینک را به عنوان یک ابتکار مهم در وب و اینکه، امیدوارند فعلیت‌شان بیشاز پیش دیده شود و گسترش یابد، آن را ستایش می‌کنند. این عامل به دلیل استحکامی که به وبسایت ما می‌دهد، توسط بسیاری از بزرگان این حوزه تحسین و مورد توجه قرار گرفته است. باید بدانیم بک لینک ها از جنبه های اصلی سئو به حساب می‌آیند.

اما مشکل اصلی، نحوه بدست آوردن بک لینک است که مسئله بسیار مشکلی است. این کار ترکیبی از علم و هنر است.

ممکن است، نقاط منفی بالقوه ای نیز وجود داشته باشد که می تواند ناشی از استفاده نادرست از شیوه‌های بک لینک یا به طور کلی بک لینک‌سازی ضعیف باشد.

بک‌لینک چیست؟

لینک‌هایی که از سایر وب‌سایت ها به یک وب‌سایت را می‌گویند. این بدان معناست که لینک‌ها باید از منابع خارجی باشند. اساساً بک لینک ها برای نویسدگان مفید هستند ، تا محتوا و نوشته‌های خودشان را اعتبار ببخشند و با دیگران در میان بگذارند. بهترین اشتراک، بک لینک‌سازی است. این روش همچنین برای تعیین میزان محبوبیت براساس تعداد استنادها است.

بک لینک‌ها شهرت دارند به اینکه، مطالب شما در سایت های دیگر ایندکس می‌شوند. این دقیقاً مانند آن است که مراجع و استنادهای بزرگ تایید شوند. این نشانه احترام شما در فضای مجازی است. سایت‌ها برای دادن بک لینک، در وهله اول و مهم‌ترین قدم به محتوای وبسایت شما نگاه میکنند. محتوای خوب پیش نیاز تمام سایت‌های معتبر است.

معمولاً سایت‌های کوچک برای بزرگ شدن به سایت‌های بزرگ لینک می‌دهند. این به وب سایت بزرگتر اجازه می دهد تا اعتبار بیشتری کسب کند، اما همچنین به وب سایت های کوچکتر کمک می کند تا مخاطبان خود را افزایش دهند.

بک‌لینک ها کاربران زیادی را به سایت شما هدایت می‌کنند. همچنین برای اطلاع‌رسانی از سایت شما و بالا رفتن نرخ CTR  و دیدن سایت شما ازبک‌لینک استفاده می‌شود. خلاصه اینکه، برای ارتباط با دیگر کارآفرینان و فعالان حوزه فعالیت خود از بک لینک غافل نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد